Recenzja mojej książki

W końcu! Po długim leżakowaniu, kolejnych zmianach i udoskonaleniach tekstu wysyłam moją książkę do wydawców. Dobrze się stało, że książka mogła jeszcze chwilę poleżeć, bo mogłam dokonać kilku drobnych zmian i wpleść nawiązania do 2 części cyklu (liczę na to, że będzie to dylogia). Jeśli jesteście ciekawi, o czym będzie książka, zachęcam do przeczytania recenzji:

Recenzje na widelcu


Pani Dominika zadała sobie nawet trud i stworzyła piękną grafikę i "roboczą" okładkę!

Takie ciepłe słowa niesamowicie uskrzydlają i dają dużo nadziei na powodzenie! 

Tabula Smaragdina to współczesna baśń gatunku young adult fantasy. Jest  dedykowana grupie młodzieżowej 16+ (ale starsi czytelnicy byli równie zadowoleni!). Opowiada historię o pradawnym konflikcie magii, ludzi, różnych wartości i przekonań. Powieść osadzona jest w naszej rzeczywistości, rozszerzonej o wymiar pełen magii i mitycznych istot. Inspiracją były dla mnie „Księga czarownic” Deborah Harkness i „Baśniobór” Brandona Mull’a. Jedna z moich beta-czytelniczek porównała ją także do „Okrutnego księcia” Holly Black, co było dla mnie dużym komplementem.

 

Główną bohaterką jest twardo stąpająca po ziemi dziewczyna, Laura. Zostaje nagle wplątana w samo centrum politycznej intrygi magicznego świata. Na drodze czyhać będzie na nią mnóstwo niebezpieczeństw i ciekawych zwrotów akcji. W dążeniu do wolności będą jej pomagać elfy, driady i wróżki, jednak nie wszyscy, którym zaufa, okażą się przyjaciółmi. Charaktery postaci będą skrajnie różne, co na pewno zaciekawi czytelnika i doda dynamiki książce. W całej historii nie zabraknie wzruszeń i adrenaliny, a koniec… koniec wszystkich zaskoczy. 

Moi beta-readerzy już dopytują o drugą część :)

Spokojnie - będzie. Mam już 11 rozdziałów!

 

Komentarze

Popularne posty